Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Кирил Петков

Голяма грешка беше влизането в съвместно управление с ГЕРБ-СДС

Съпредседателят на “Продължаваме промяната – Демократична България” Кирил Петков определи като “ голяма грешка ” влизането в съвместно управление с ГЕРБ-СДС. “ Ние не осъзнавахме колко зависим е Борисов от Пеевски ”, заяви той пред БНР. Целта пред..

публикувано на 28.04.24 в 14:16

Турция е готова да преразгледа споразумението между “Булгаргаз” и “Боташ”

На среща между българския и турския енергиен министър в Истанбул е било изразено желанието на българската страна за преразглеждане на споразумението между “Булгаргаз” и “Боташ” за доставка на газ, а от турска – проявено разбиране и готовност за..

публикувано на 28.04.24 в 09:10

По съседски: Събития с балкански адрес

На 8 май македонците избират президент между Силяновска и Пендаровски С 40,08% срещу 19,92% от гласувалите в първия тур на президентските избори в Северна Македония кандидатът на ВМРО-ДПМНЕ Гордана Силяновска отива на втория тур на..

публикувано на 26.04.24 в 10:45