Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Съпредседателят на “Продължаваме промяната – Демократична България” Кирил Петков определи като “ голяма грешка ” влизането в съвместно управление с ГЕРБ-СДС. “ Ние не осъзнавахме колко зависим е Борисов от Пеевски ”, заяви той пред БНР. Целта пред..
На среща между българския и турския енергиен министър в Истанбул е било изразено желанието на българската страна за преразглеждане на споразумението между “Булгаргаз” и “Боташ” за доставка на газ, а от турска – проявено разбиране и готовност за..
На 8 май македонците избират президент между Силяновска и Пендаровски С 40,08% срещу 19,92% от гласувалите в първия тур на президентските избори в Северна Македония кандидатът на ВМРО-ДПМНЕ Гордана Силяновска отива на втория тур на..
Три седмици преди изборите за национален и за европейски парламент ГЕРБ води с 27,5% пред “Възраждане” с 15,7% и ДПС с 14,2%, според социологическо..
Неприемливо е продължаването на войната в Украйна и невъзможната победа над Русия да се представят като единствено възможен изход, заяви пред журналисти..
България изпреварва много от държавите по света по представителство на жените в парламента, както и на високи позиции в корпоративния сектор, заяви..