Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Големи световни марки да спрат рекламите си в прокремълски медии на Балканите и най-вече в България и Сърбия – за това призовават в писмо група евродепутати, предаде кореспондентът на БНР в Брюксел Ангелина Пискова, цитирайки изданието “Политико”...
Служебният премиер Димитър Главчев няма да взема заплата в качеството си на външен министър. Той се отказва от възнаграждението на стойност 9100 лв. и ще получава само заплатата от 11 хил. лв., която му се полага като министър-председател...
След изборите ГЕРБ няма да преговаря за ново управление със съпредседателите на “Продължаваме промяната” Кирил Петков и Асен Василев и с бившия премиер Николай Денков, но би приел за бъдещи партньори част от партиите в коалицията ПП-ДБ. Това заяви пред..
Три седмици преди изборите за национален и за европейски парламент ГЕРБ води с 27,5% пред “Възраждане” с 15,7% и ДПС с 14,2%, според социологическо..
Неприемливо е продължаването на войната в Украйна и невъзможната победа над Русия да се представят като единствено възможен изход, заяви пред журналисти..
България изпреварва много от държавите по света по представителство на жените в парламента, както и на високи позиции в корпоративния сектор, заяви..