Чиста вода и възможност да се стигне с автомобил на метри от брега на морето – на това залагат любителите на плажа в Буните. Пътят преминава по крайбрежието, но трудно се намира къде да се паркира. Затова спираме на първото възможно място. Веднага след завоя на пътя, който се спуска от спирка "Почивка". Началото на Трета буна – много камъни и почти отсъствие на плажна ивица. Някъде е от по десетина квадрата, но дори и там обаче има изхвърлени от вълните миди, водорасли и боклуци. Този участък не се охранява. Всеки разчита на собствените си умения да плува. Но няма и да се наложи да бъде спасяван, защото морето е плитко и остава такова и на метри от брега. Затова въпреки почти липсата на плажна ивица, има хора, които са открили своето местенце между каменните блокове. Сред тях се оказват много чужденци. Предимно руснаци, които са пленени от камъните, водораслите и аромата на море.
Камъните "нямат претенции" да са подредени или удобни за ходене по тях - останали са така, както са били нахвърляни, за да спират морските вълни. Някои са с ръбовете нагоре. Малко е рисково за слизане, особено ако не си с подходящи обувки. Там, където е удобно да се премине по камъните или до тях, човешкият крак се е възползвал и с годините тези следи остават...Остават, разбира се, и следите от плажуването... Като почти разпаднали се стари джапанки или захвърлено одеяло. И понеже е трудно да се върви по камъните, човек е съсредоточен къде точно минава и още повече забелязва боклуците.... Виждат го и чужденците, които се оказва, че също предпочитат това място. Най-вече заради неудобния терен, който пък го прави малко предпочитан за плажуване. Но не и за рибарите. На „носа“ на пътеката от бетонни блокове има рибар. Петър е от Варна и от 20 години хвърля въдица в морето. В последните дни е изгорял от слънцето и сега трябва да бъде по-внимателен, затова е с риза с дълъг ръкав.
Пристанище Варна е реализирало досега 5,5 милиона тона товарооборот, само през пристанище Варна-Запад са преминали 4,5 милиона. Това каза Ивайло Гавраилов, изпълнителен директор на Пристанище Варна. 8% спад на товарооборота обаче отчитат общо от двата терминала заради малките количества изнесено зърно, но е отбелязан 8% ръст на обработените..
Огромен клон падна на ул."Русе" 15 до градинката около сградата на операта във Варна и рани млад мъж, който е управлявал тротинетка. Инцидентът е станал днес около 13 часа днес. Пострадалият, на видима възраст около 40 години, е настанен в отделението по "Неврохирургия" в МБАЛ "Св. Анна" със счупени прешлени .Най-вероятно ще му бъде направена операция,..
Пореден нестандартен протест на варненеца Росен Марков. С камбанен звън и чупене на керемиди той настоява за спешен ремонт на храма на Старите варненски гробища. Той се качи на покрива на църквата и удари няколко пъти камбаната, като недоволство към неглижирането на божия храм. Росен Марков закрепи на камбанарията табела с надпис "Ремонт". По..
Най-значителните ремонти това лято са в две учебни заведения в община Балчик – в Средното училище „Христо Смирненски“ в село Оброчище, където на финала си е проектът за внедряване на енергийна ефективност, и аварийните дейности в Основно училище „Антим I“ в Балчик, където се отстранява теч във физкултурния салон и ремонт на стряхата на цялата сграда...
На извънредното си заседание днес общинските съветници от Община Добричка решиха, че да има или не ветроенергийни паркове на територията на общината ще отсъдят жителите й на местен референдум. Той ще се осъществи на 27 октомври, което означава, че в 68 села имащите право на глас ще участват в избори две в едно. Предложението за свикване на референдум..
С гласовете на ГЕРБ-СДС, ПП-ДБ и ДПС парламентът отново отхвърли искане за референдум против въвеждане на еврото. Искането беше внесено от партиите "Възраждане" и "Има такъв народ", които смятат, че трябва да бъде проведено допитване с въпроса "Съгласни ли сте българският лев да бъде единствената официална валута в България до 2043 година?“. Лидерът..
20 електрически мотрисни влака ще бъдат доставени в България. Изпълнител на договора е "Шкода", а първият влак трябва да дойде у нас в рамките на две години, каза служебният министър на транспорта Красимира Стоянова, предаде БНР. Договорът е за над половин милиард лева, които се осигуряват по Националния план за възстановяване и устойчивост. До..