"Площадът ни е в окаяно състояние, ще търсим отнякъде спонсорство да купим баластра и цимент, да запълним дупките поне. Храмът ни е много хубав, построихме го преди време когато бях кмет в предишния мандат. Той е един от хубавите параклиси в областта, само трябва да се благоустрои около него. Жалко че няма пари от общината, но ние ще се борим- с труд!"- обещава кметът.
Стефан Захариев не отрича, че безпаричието тормози голяма част от хората, което с годините ги кара да се отчуждават, и дори да не си говорят, макар че живеят къща до къща. Но, както казва кметът, животът продължава, имат си планове как да се развиват в бъдеще, някогашното училище да стане дом за стари хора.
"Мисля за някакъв проект за Дом за стари хора, но то от общината си зависи. За одобрение чака и проектът за подмяна на канализацията, подготвен още преди години. Хубаво ще е да го започнем поне него, така и работа за някой и друг човек ще има. Трябва да оправим и здравната служба, да ремонтираме и детската градина"- обясни Стефан Захариев.
Добра идея на кмета на Буковец е за Великден да зарадва с по нещо малко хората в нужда и самотно живеещи, които в селото са 15-тина. За тях Стефан Захариев ще задели от заплатата си, с които пари ще им дари козунаци за светлия празник. Другата му идея със социална насоченост е да направи в събота социална кухня, но за целта ще има нужда от подкрепата на социалните служби от общината.
"Със секретарката правим списък на хората в нужда, по един-два козунака да им купя. Мислех да правя и социална кухня всяка събота- топла храна за обяд за по-бедните. 15 са самотно живеещите, повечето са жени"- допълни кметът на Буковец.
Още за живота там може да чуете в звуковия файл.
В навечерието сме на официалния старт на предизборната кампания, с която ще започне и обратното броене към 9 юни, когато ще гласуваме на националните и европейските избори. Как ще се отрази натрупаното недоверие в изборния процес, засилило се от честите избори, от още по-честите промени в Изборния кодекс и информационната война по машинно-хартиенния..
За никого не е тайна, че учителската професия има висока обществена стойност. Работещите в сферата прекарват много часове в преподаване, носят отговорност за ученици и често са натоварени с административна дейност. Бързата промяна в начина на работа заради пандемията допълнително доведе до натоварване при тях. Ако учителите не получават подходяща..
На 9 юни ще отидем до урните за поредните предсрочни парламентарни избори и за народни представители в Европейския парламент. Официално предизборната кампания ще започне на 10 юни, но неформално тя стартира веднага след като падна кабинетът Денков. В последните дни сблъсъците между основните парламентарни сили са фокусирани върху служебния кабинет на..
Сигурността и достъпността на енергията са важна предпоставка, за да имаме конкурентна европейска индустрия. Това заяви председателят на УС на Асоциация на индустриалния капитал в България Васил Велев на конференция на тема "Устойчива и ефективна енергийна система за стабилна и сигурна икономика", която се проведе в София. Проявата беше..
Българските граждани вече могат да използват информационната платформа "Енергия за гражданите в България" , насочена към подпомагане на развитието на енергийните общности . Платформата е резултат от близо 3-годишна работа на европейския проект SHAREs. За България тя се изпълнява от Черноморския енергиен изследователски център, а координатор е..
Село Вещица ни посреща със свежест, чистота, зеленина и песен на пойни птички . Това е населено място, което не може да бъде забравено. Първо поради името си, което е наистина необичайно и второ, когато дойдеш в него, оставаш завинаги запленен от прекрасната природа. Чистота, спретнатост, свежест струи от накацалите къщички. Макар и семпли, те..
България вече няма да бъде една от двете страни в Европа с максимално допустима скорост на движение от 140 км/ч по магистралната мрежа. Скоростта по аутобаните ще бъде свалена до 130 километра със закон. В правителствения законопроект се предвижда въвеждане на наказания за нарушаване на средната скорост. Възможно ли е да се намали пътнотранспортният..