Линия №10 е най – проблемната от целия градски транспорт на Пловдив, твърдят пътници, които всеки ден се сблъскват с проблеми по тази автобусна линия. Те се възмущават, че са принудени „да висят“ по спирките по 40, дори 50 минути, за да дочакат да дойде автобус. Възмущението се засилва от факта, че линия №10 изобщо не присъства на електронните информационни табла, затова се питат: Съществува ли изобщо такава градска линия?
А „Десятката“ - както пловдивчани я наричат, е важна линия, свързваща район „Тракия“ с квартал „Христо Смирненски“. Тя е необходима на много ученици, учители и други работещи в противоположните райони на града.
По линията в делнични дни се движат само 5 коли, макар че по официална информация би трябвало да са 6.
Коментарите на пътуващи по линия №10 събра Антоанета Петричанска - можете да ги чуете в прикачения звуков файл.
По горещата тема Радио Пловдив потърси позицията на контролния орган - община Пловдив, с официална заявка за интервю със заместник – кмета Тодор Чонов, чиито ресор е транспортът. От администрацията отклониха поканата с аргумента, че на вниманието на заместник-кмета са по – мащабни проекти и инициативи, а не единична градска автобусна линия.
Разговор все пак се състоя – с Пламен Вълков, директор на Общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта“.
От него се разбра, че Веселин Дошков, собственик на фирма „Хеброс бус“, която обслужва линия №10 от градския транспорт, системно не изпълнява задълженията си по договора с общината.
Освен намаления брой коли, по линията редовно се пропускат курсове.
Само през месец септември са пропуснати 853 курса. Във вчерашния ден пропуснатите курсове са 9, а до 8,30 ч. тази сутрин са пропуснати два курса.
Общината би трябвало да налага по 1 000 лева глоба за всеки пропуснат курс. Оказва се, че това не е така.В кампанията за парламентарните и президентските избори в Република Северна Македония (РСМ) значително място е отделено и на отношенията с България заради готвените промени в конституцията на страната, признаващи българско малцинство. Темата коментира журналистът и ръководител на агенция БГНЕС Любчо Нешков . "Българските граждани и в най-лошите..
Реформата е заложена в П лана за възстановяване устойчивост (ПВУ) , а това беше основното обяснение през миналата есен да се бърза със законодателните промени. Още тогава посочихме, че самият проект на Закон за изменение и допълнение на З акона за енергетиката е само една малка част от реформата. Т огава..
Народното събрание отново отложи първата стъпка към либерализиране на пазара на ток за битовите потребители . Недостатъчно добре подготвена процедура за промяната и риск от сериозно поскъпване на тока бяха причините, които изтъкнаха от БСП, ГЕРБ, ИТН, след като ПП-ДБ единствени се обявиха против отлагането. Това е страх от несвършената..
Най-бързо растящата софтуерна компания у нас – Dreamix, затвърждава присъствието си в Пловдив и ще отпразнува годишнината от отварянето на офиса си в града. Събитието ще се състои на 19 април с коктейл с начален час 16:30, а локацията е бизнес сграда Регус, Каменица парк, бул. “Източен” 59. Очаква да присъства мениджмънта на компанията, много от..
Поканата на президента Румен Радев за разговор със служебния премиер по предлаганите промени в правителството е съвсем логична, за да се чуят подробно аргумените за тях, каза в предаването "Точно днес" Явор Гечев - съветник на държавния глава и бивш служебен министър на земеделието. Процедурата по назначаване на кабинета също включваше консултации,..