След интервюто, което банкерът Цветан Василев даде за сайта на Явор Дачков „Гласове” последва порой от обяснения на политици и бивши министри.
Отделно самият Цветан Василев разпространи изявление във връзка с медийните публикации, последвали интервюто му за сайта „Гласове”.
Какво пречи на институциите в България да защитават интереса на държавата и на данъкоплатците преди всичко. Ако все още се питаме кой е кой Цветан Василев вече говори за „някой”, „някой” различен ли е от „кой”? За всичко това ще говорим ние сега с автора на интервюто - журналиста Явор Дачков.
Като се говори за КТБ обикновено се прави уговорката свързано лице ли сте с КТБ или не, имате ли кредити, депозити?
Явор Дачков: Добре е да се уточни, че нямам никакви взаимоотношения с КТБ, нямам спестявания там, нито кредити, нито съм познавал Цветан Василев до деня, в който взехме това интервю, нито пък съм му вземал пари, за да публикувам това интервю, защото в България май това се оказва масова практика, така че за съжаление съм длъжен да направя и това уточнение, което е обидно за професията...
Цялото интервю с Явор Дачков може да чуете в звуковия файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..