Ежедневието ни поглъща, нормално е да водим своите битки, но паузите като тази на сирените днес, на 2 юни - са като нарушение на сърдечния ритъм. В тях си даваме сметка, че не всичко е битие.
Хубаво е да си спомняме, че има едни по други, по- широко, скроени хора. Това дава и надежда, че те са възможни и в бъдещето.
Ботев не е нечий, той е на всички.
Днес нямаме каузи, вери, а имаме нужда от висини. Ботев е такава висина.
В приближаването на героите също трябва да има мяра. Захари Стоянов напомня, думите на му при слизането на българския бряг и покрусата от "посрещането" на четата му тук - "...и аз съм тръгнал народ да освобождавам. По- добре да не бях се раждал!"
Състрадавам на Ботев за тази болка и разочарование. За мен това е човешкото съпреживяване към Ботев, когато става дума за опита героите да се приближат към нас, съвременните хора, да ги почувстваме близки, а не само икони на минало величие.
Другото е недопустимо.
Не бих си татуирала Ботев и не бих го отпечатала на бирена чаша...- казва проф. Пелева.
Чуйте разговора с нея в прикачения звуков файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..