В осем областни града стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.
Кампанията, която ще продължи през следващите 2 години, се спонсорира от пловдивския бизнесмен Румен Кривицки, който е собственик на рекламна компания.
Кампанията за цялата 2018-та е на стойност близо 200 хил. лв. и включва 550 показвания за 26 рекламни периода. Компанията сключи договор с фондацията, с който дарява и 19 броя рекламни съоръжения, които ще бъдат поставени в централни пешеходни зони и на входните артерии на град Пловдив.
В първата седмица на декември на ул.“Железарска“ ще светне и първият билборд от най-ново поколение с LED екран, на който ще бъде представено рекламно видео на „Пловдив 2019“.
„Спонсорите са изключително важни за успеха на всяка Европейска столица на културата. Важно е да се знае, че годината преди градът да е домакин на титлата, е стратегическа за включването на бизнеса в този проект“, според изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев.
Насърчаването на публично-частното партньорство с участието на компании от различни сфери и отрасли, е също част от дейностите, които „Пловдив 2019“ има за цел да реализира до края на следващата година.
Маркетинговият екип на фондацията е разработил различни нива на спонсорство и в момента се водят финални преговори с търговски дружества, които предстои да бъдат обявени в края на тази и началото на следващата година. Партньорствата предвиждат разработване на съвместни маркетингови кампании, общи продукти и лимитирани серии на стоки с логото на проекта.
„ Ашурето ни обединява и ни кара да се чувстваме заедно “ – около това послание се обединиха присъстващите от различни общности и религии в Деня на ашурето пред Джумая джамия в Пловдив. Празникът се отбелязва за 9-а поредна година. На традицията присъстваха областният управител Христина Янчева, заместник-кметът Савина Петкова, турският консул..
В студиото на Радио Пловдив се срещнахме с младия писател фантаст Николай Пеев, за да поговорим за неговата нова книга "Пепеляшка: окабелена". Това е четвъртата книга на автора след „Седем писатели в Космоса“ (номинация „Еврокон“ 2022), „Интервюто“ и „Денят на инвикта“ (номинация „Любима книга“ 2016). В „Пепеляшка: Окабелена“: Домашните роботи..
В предаването за книги на Радио Пловдив на 13. 07. 202 4г. бяха представени следните заглавия: БНР подкасти · Преге Рубрика „Напълно непознати“ Арчибалд Кронин. Дамата с карамфилите. 224 стр., 4А, Плеяда, 2024. Жоел Дикер. Истината за случая „Хари Кеберт“ 550 стр., 5А, Колибри, 2024. Тия Уилямс. Седем дни през..
Античният театър в Пловдив събира довечера големите български рок гласове. Концертът под надслов "Вкусът на времето" е на група „Фондацията“ и е със специалното участие на Валди Тотев, Наско от Б.Т.Р. и Славин Славчев. Симфоничният рок концерт е с оркестъра на Опера Пловдив под диригентската палка на Константин Добройков. Програмата..
"В календара думата "празник" се използва не така, както ние днес сме свикнали. Това са дните, в които хората са правели много неща, за да се предпазят - от природата, да измолят дъжд и т.н. Тези горещнинци - 15, 16 и 17 юли, са познати в чест на огъня. И неслучайно народният календар е свързан и с християнския. Това са дните, в които се почитат..