ФАРА – най-големият фестивал за реклама в България, отбелязва 20-ото си юбилейно издание през юни. Фестивалът е най-значимото и престижно събитие на рекламния и комуникационен бранш в България. Организатор на ФАРА е Българската асоциация на комуникационните агенции, която тази година провежда събитието в Пловдив между 6 и 8 юни под мотото „Гладни за идеи“. И тази година фестивалът е част от официалната програма на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.
По време на събитието ще могат да бъдат разгледани не само най-интересните рекламни и комуникационни решения през годината, но и ретроспективна изложба с емблематични реклами от предишните 2 десетилетия. Фестивалът ще представи изложбата във фоайето на Дом на културата „Борис Христов“ в Пловдив между 6 и 8 юни.
Експозицията е отворена за свободно посещение всеки ден между 9,30 и 18,00 часа в периода на събитието. За поредна година фестивалът не само ще отличи най-добрите реклами за изминалата година, но организира богат и интересен лекционен панел със световни лектори в областта на маркетинга, рекламата и изкуството. Участници във ФАРА ще могат да проследят състезанието на творчески проекти в 10 основни категории и 25 подкатегории, като тази година във фестивала участват 32 агенции с общо 324 рекламни проекта. Юбилейното издание е повод за включването на още една, 11-та категория, която не носи точки за крайното класиране в творческото състезание, но ще ни припомни интересни моменти от работата на агенциите през годините – категорията „The best of the first 20“.
И тази година ФАРА продължава новата традиция да бъде не само състезание, но и лекционен форум на международно ниво. На 7 юни акредитираните участници ще имат възможността да чуят световни лектори от сферата на маркетинга, бизнеса и рекламата. Сред тях са Оскар Фаринети, основател на Eataly, фотографът Димитър Караниколов и др.
За четвърта поредна година рекламният фестивал ФАРА е в успешно партньорство с „Пловдив 2019“, което беше и поводът да премести своето място на провеждане в града на тепетата. 2019 се очертава да бъде рекордна за фестивала, който отбелязва най-много акредитирани гости от България и чужбина.
Повече от интервюто с члена на УС на Българската асоциация на комуникационните агенции Чавдар Кенаров.
Възможността да се постигне мир в Украйна е като разликата между климат и синоптична прогноза. "Синоптиката много точно ще ни каже какво се случва и какво се очаква за утре, докато климатът казва: "през зимата би трябвало да има сняг". И тук нещата, които се говорят в момента са някакви синоптични събития, които бързо се променят в зависимост..
На протеста на "Възраждане" пред сградата на Европейската комисия в София се случиха недопустими неща от гледна точка на демокрацията. Това заяви в предаването "Ден след ден" социологът от агенция "Алфа рисърч" Павел Вълчев . По думите му е много важно, че парламентарно представените сили осъдиха вандалския акт, както и европейските институции...
Новата седмица продължава дебата за бюджета, който ще се обсъжда от тристранния съвет в понеделник. Каква кауза ще отстояват синдикатите и как смятат да я защитят? Коментира вицепрезидентът на КТ "Подкрепа" Йоанис Партениотис . "Сегашният бюджет е подчинен на целта да покрием изискванията за приемането на еврото и тази цел е свързана с влизането на..
Украинската общност в Пловдив ще почете днес третата година от войната на Русия срещу страна им и кани всички, които са съпричастни с каузата им в 18 часа пред катедралния храм „Света Богородица“. 24 февруари е датата, която промени съдбата на милиони украинци, дата, която си спомняме с болка за загиналите и страданията на мирното население, но и..
Ще приемат ли задължението да не изнасят уменията си в чужбина и да работят в български болници след завършването, каквато идея за пореден път лансира МОН коментира в програма "Точно днес" председателят на Асоциацията на студентите медици в Пловдив Али Беделов. Според него идеята, студентите да сключват договор за задължителна реализация в лечебно..