Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Христо Стоичков стана рекламно лице на T MARKET

Световноизвестният български футболист Христо Стоичков ще бъде новото рекламно лице на веригата магазини T MARKET

Звездата на родния футбол е първият и единствен избор на бързоразвиващата се компания “Максима България” за лице на супермаркети T MARKET. Камата ще бъде част от всяка рекламна кампания на  T MARKET. Наскоро веригата засне и първите рекламни видео клипове със Стоичков, за да даде старт на много изненади, които екипът на “Максима България” е подготвил за клиентите си. 

“За нас е не само удоволствие, но и истинска чест Христо Стоичков да бъде част от T MARKET. Изключително щастливи сме, че той се съгласи да стане рекламно лице на нашите магазини и заедно с него ще осъществим всички планирани кампании. Предстоят много изненади за нашите клиенти, които ще бъдат още по-интересни, заради това, че ще бъдат представяни от този уникален и харизматичен човек, с невероятни качества и блестяща кариера.  Не случайно той беше нашият пръв и единствен избор за лице на T MARKET. Смятам, че присъствието му винаги е гаранция за успех” коментира Петър Павлов, генерален директор на “Максима България”. 

Миналата зима веригата магазини T MARKET стартира кампанията си “Избери България”, която има за цел да подкрепи българските производители и фермери в кризата след пандемията. 

“Наше си е” беше  основното послание на кампанията. Все още активна, кампанията има за цел да отбелязва мястото на българските продукти по стелажите на веригата. 

“Ценя и обичам българското, защото от нашето по-хубаво не съм срещал по света. Да, има различни и интересни места, хора и храни, но в България ми е най-хубаво и вкусно. Не мога да съм постоянно в страната ни, защото работата ми налага да съм далеч от родината, но винаги когато съм тук искам да хапна любимите си храни. Харесвам концепцията на T MARKET, в която българското е на фокус. Там има сготвени вкусно български ястия и винаги може да намеря всичко, което ми трябва, на добро качество и супер цена. Светът е в криза и трябва да сме по-практични. T MARKET доказаха през последните 15 години, че наистина са практичният избор на българите. Затова ги харесвам и затова се съгласих да работя с тях” коментира Христо Стоичков.

В последната година веригата заложи на развитие на кулинарията в магазините си, които вече са 86 на брой в 42 града в България. Веригата разполага със собствен цех, в който се готви всеки ден, при изключителни мерки за сигурност и с най-добрата техника за транспортиране и съхраняване на храна. В последната година T MARKET разнообрази и подобри рецептите на традиционните български ястия, които предлага в мрежата си от магазини. 

Христо Стоичков е опитал всички гозби от топлите витрини на T MARKET, а носталгията по българското и качеството на вкуса на готвените ястия в магазините им, са го спечелили не само като лице на веригата, но и като редовен клиент.  

Освен, че ще бъде лице на веригата, Стоичков ще предостави във всички магазини T MARKET в страната свои продукти, както и новата си марка за спортни дрехи. 

Легендата на българския футбол и кавалер на Златната топка Христо Стоичков ще бъде лице и на онлайн магазините на веригата в София и Пловдив. Напомняме ви, че T MARKET изпревари всички и първи от веригите магазини за продажба на дребно, пусна онлайн магазин в София, а отскоро услугата вече е активна и в Пловдив. На tmarketonline.bg софиянци и пловдивчани ще се радват на свежото присъствие на Камата, докато избират от голямото разнообразие на стоки и постоянните промоции в сайта, плюс безплатната доставка, която е напът да превърне веригата в лидер на онлайн супермаркетите. 

T MARKET присъства на българския пазар от 2005 г., като за 15 години успя да се превърне в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата от магазини на компанията интензивно се разраства, а заедно с това се увеличава и броят на разкриваните работни места в страната. Към момента за компанията работят над 2200 служители, превръщайки T MARKET в един от най-големите работодатели в България. 

Веригата супермаркети е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика.









Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Още от категорията

Марица победи с 4:1 Гигант Съединение

Марица победи с 4:1 Гигант (Съединение) в контролна среща, която се игра в събота преди обяд на стадиона в “Кършияка”. Проверката бе трета за “жълто-сините”, като две от срещите завършиха с успех за състава. Тимът на Стойчо Драмов се представи добре с оглед на етапа от подготовката си. Всички футболисти от групата за мача взеха участие в него, като..

публикувано на 13.07.24 в 18:10

Ботев пусна в продажба билети за дербито с Локомотив

Билетите за първото домакинство на Ботев Пловдив в първенството през сезон 24/25 срещу Локомотив Пловдив вече са в продажба. Сблъсъкът между градските съперници е на 28 юли от 21:00 часа на стадион „Христо Ботев“. Ето какво написаха още от Ботев: „Феновете, които са закупили абонамента карта за сезон 24/25 вече имат гарантирано място в дербито..

публикувано на 12.07.24 в 17:58
Йордан Митков

Йордан Митков - олимпийски шампион от Монреал 1976

Йордан Митков е р оден е на 3 април 1956 година в град Асеновград. Той е  о лимпийски шампион от летните олимпийски игри в Монреал през 1976 година. Започва да тренира вдигане на тежести през 1968 година при Иван Веселинов, а след това при Стойчо Стойчев. От 1968 до 1980 година, когато прекратява активната си състезателна дейност, се състезава само..

публикувано на 12.07.24 в 16:40

"Ботев" стартира в Европа с 2:1 над "Марибор"

"Ботев" (Пловдив) постигна престижна победа  с 2:1 над  словенския "Марибор" в първи двубой от първия предварителен кръг на Лига Европа. Мачът се игра пред повече от 16 хиляди зрители на стадион "Христо Ботев". Новите попълнения Антъни Уджа и Никола Илиев станаха герои на мача с блестящи голове в 9-ата и в 74-ата минута. Пиус Ширвис бе изравнил..

публикувано на 11.07.24 в 22:04

Локомотив ще изиграе последната си контрола в събота

Локомотив Пловдив ще изиграе последната си контрола от своята предсезонна подготовка. “Черно-белите” ще се изправят срещу Берое. Двубоят ще се проведе в събота (13.07) от 19:00 часа на “Лаута”. Представянето на Локомотив ще се състои броени минути преди началото на самата контрола. Приятелската среща ще е открита за фенове и журналисти. Локомотив..

публикувано на 11.07.24 в 17:57