Основната им задача е да правят връзката между Европа в регионите, Европа на място и европейските институции, централите. Тоест гласът да се чува оттук дотам. Ние с новите задачи, които поставяме на всички офиси, се стремим наистина информацията да се събира на място. Информацията, кото вие искате да споделите с институциите, а не толкова информацията, която се спуска от централата към регионите.
Първата задача пред центровете е да подпомогнат рекламната кампания на ЕК за процеса на ваксинация срещу коронавирус, добави Цветан Кюланов:
Представителството на Европейската комисия започна своята информационна кампания, която в следващите 2 месеца се надяваме да даде допълнителна и максимално достъпна информация за процеса на ваксиниране. За това ще разчитаме и на регионалните офиси. Тръгват реклами и по телевизията, по радио, тръгва комуникация и по външни площи.
Пловдивският офис на „Европа директно“ бе сертифициран след конкурс на ЕК да разпространява информация за актуалните политики на общността, обясни неговият ръководител Красимир Лойков:
На всеки 5 години Европейската комисия обявява конкурси за избор на организации, кото да бъдат приемни структури. Те, със своите експерти, трябва да разпространяват информация за актуалните политики на ЕС. До момента ние работихме главно в мрежа по структурата на ЕК. А конкурсът, който беше обявен за следващите 5 години и който беше през миналото лято, беше за избор на партньори на ЕС, което вече обхваща и остаралите структури на общността.
12-те нови центрове „Европа директно“ в страната са част от мрежа от общо 424 информационни центъра от ново поколение в целия Европейски съюз.
„ В радиото ти не можеш да остарееш, не можеш да бъдеш възрастен. Ти не можеш да изведеш на показ годините си. Никога не съм била суетна за възрастта си. Имам пълното съзнание какво означават за мен годините – те са моето богатство. Благословена съм с тази работа, с тази професия, която съм имала, и с тези възможности, които ми е давала тя. Но..
На 20 декември за шеста поредна година компанията отличи със специални грамоти работниците, изпълнили през 2024 година благотворителни инициативи по програмата КЦМ Благодетел, в направления "Социална интеграция и приобщаване на деца и възрастни хора в тежко социално положение/настанени в институции", "Подкрепа на обществено значими каузи в..
Агенция "Алфа рисърч" публикува последното си за годината проучване, о заглавено "2024 и 2025 – равносметка и очаквания". То е проведено от 1 до 10 декември и предсатвително за страната, финансирано е със собствени средства на агенцията. Анкетирани по домовете им с пряко стандартизирано интервю с таблети са 1000 пълнолетни българи...
В това е убеден юристът и журналист Мишо Гръблев, който в програма "Точно днес" коментира темата за споделеното родителство и желаните промени в българското законодателство, чиято цел е децата да растат с двамата си родители. В Деня на бащата той припомни, че бащите в днешно време имат все по-голяма роля в отглеждането и възпитанието на децата в..
Класическата иконография на Рождество Христово се оформя още през 5-6 век. Два са водещите аспекти в нея - божието въплъщение и претворяването, обновлението, което спасява целия свят, обяснява иконографът Елена Дигбоюшка. През годините тя се е сблъсквала с различни образци на изображението на Рождество Христово – едни икони са с повече..