Това коментира по Радио Пловдив Владимир Тодоров, председател на Българската асоциация на пострадалите при катастрофи за инцидента, при който загинаха 45 пътници в македонски автобус, връщащ се от Турция.
„И ако е имало някакво съприкосовение с мантинелата, ако е имало искри, много лесно е да се взривят тези бутилки или туби с бензин“, допълни той.
Владимир Тодоров припомни, че ако катастрофиралият автобус е бил български, вече би било извество през кой пункт е минал за технически преглед, какви са му били показателите, а в случая това трябва да установи македонската страна.
По думите на експерта е възможно и шофьорът да е задрямал на волана. Тодоров припомни, че при нощно управление на автобус, шофьорът трябва да почива на всеки 4 часа и половина.
"Колеги са подавали многократно сигнали специално за този участък на „Струма“, която не се води магистрала, а скоростен път", припомни Тодоров. По думите му в тези сигнали е ставало дума за основно за недобра маркировка и видимост.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..