Той смята, че няма еднозначно решение на въпроса с отпушването на трафика около Водната палата и е убеден, че и експертните мнения ще са различни по въпроса, но подчерта, че за пробива не е имало сериозна дискусия преди стартирането му.
Архитектът обясни, че не приема кръговото до Водната палата, но не е съгласен и с пробива, защото два големи булеварда - "Цар Борис Трети Обединител" и "Марица-юг" ще загубят част от връзките си.
"Ще има проблеми с трафика. Автомобили с по- голяма височина, автобуси ще бъдат ограничени. Това са важни градски трасета и като се строят нови трябва да се правят с необходимите параметри. Нужно е максимално удобство на пътната мрежа", коментира той.
При изпълнението и експлоатацията на съоръжението се крият рискове, заради високото ниво на подпочвените води, подчерта арх. Тенев.
Според него има риск да се получи процесът суфозия, при който се наблюдава слягане, пропадане или свличане на сгради или съоръжения в близост до такива почви. Той все пак успокои, че къщи няма да падат, но могат да понесат щети.
"Сигурно са предвидени мерки, но рискът съществува", коментира експертът и добави, че основите на панаирния мост също са застрашени, защото са в непосредствена близост до пробива.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..