Стремежът е да се възстанови и линията до Милано, работи се по възможности за Испания, също и до няколко немски дестинации. Полети до летище „Шарлероа“ в Брюксел също е в сферата на стремежите на пловдивското летище, добави Дойчин Ангелов.
Миналата седмица делегация на пловдивското летище, водена от него, посети турския град Анталия. Целта е била да се продължи досегашното сътрудничество с турски авиокомпании за дефиниране на нови дестинации, каза той.
Обсъдено е било връщането на линията Пловдив - Истанбул, която беше спряна, да стане в обозримо бъдеще. Най-кратък възможен срок за това е в порядъка от 6 месеца, като е възможно то да се случи през лятото на следващата 2024 година, предположи шефът на пловдивския аеропорт. Иначе сега през лятото и зимата има чартърни полети до Анталия, работи се това да станат редовни линии.
Обмисля се и откриването на полети до Измир, където има голяма колония български изселници с двойно гражданство, каза още Дойчин Ангелов. По време на посещението в Анталия са проведени проучвателни срещи с узбекистанската авиокомпания, на които са изтъкнати предимствата на Пловдив като атрактивна туристическа дестинация. Затова, не е изключено като резултат от разговорите, да летим и до Ташкент, каза директорът на летището.
Проучват се и възможностите летище Пловдив да започне партньорство с националната организация в Турция, която се ръководи от министъра на туризма на страната. Тя разполага с финансов ресурс, акумулиран от държавата и бизнеса, който се използва за развиване на туризма и подпомагане и реклама на авиокомпаниите.
От осем членове на фонда за развитие на Летище Пловдив, от общините само Чепеларе и Хисаря до момента са платили вноските си, съобщи още той.
Няма авиокомпания, която да не пита за стимули, подчерта Дойчин Ангелов по повод писмото на „Райънеър“ с искане на 50 000 евро годишно финансиране, за да пусне нови полети до Пловдив.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..