Доброто наименование и добрата стока увеличават привържениците, а добро наименование и лоша стока водят до провал.
Този закон, известен на всеки маркетолог, припомни проф. Боян Дуранкев, коментирайки рекламните послания на партиите в навечерието на президентските избори у нас. Като специалист по маркетингови комуникации той уточни, че посланията обикновена се правят когато е ясна стоката, а в момента стока няма.
От левицата имаме "половинката" от стоката - ясен е кандидатът за президент, но няма кандидат за вице-президент. От страна на ГЕРБ имаме пълно мълчание.
"Работим в интерес на гражданите" ще е предизборният слогън на ГЕРБ за президентските избори.
"Защото обичаме България" е краткото послание на БСП.
И в единия, и в другия случай се избързва с посланията, убеден е проф. Дуранкев. По думите му, посланията и на ГЕРБ, и на БСП са по същество еднакви като внушение за избирателите.
Две магистрали водят до едно - съединение на усилията, тъй като задачите пред т. нар. левица, която не е левица, и пред т. нар. десница, която не е десница, са едни и същи, обясни експертът.
Той подчерта, че в момента има една голяма интрига - за първи път ГЕРБ се намира в доста неудобна позиция на партер.
Този път моделът на ГЕРБ с посочването на кандидата в последния момент вероятно няма да сработи, смята проф. Дуранкев. Той е категоричен, че Борисов, ако участва, със сигурност ще спечели. Кристалина Георгиева, ако участва, вероятно ще отиде на балотаж. Затова интригата е голяма - много е интересно каква стока ще извади ГЕРБ срещу ген. Радев. Напълно е възможно този път посоченият от ГЕРБ да не е този, който ще спечели изборите, убеден е проф. Дуранкев. Той посочи, че е преимущество да мълчиш, тогава, когато нямаш какво да кажеш.
Един български Бърни Сандърс, дори един български Доналд Тръмп ще бъде много по - убедителен кандидат, отколкото един посочен с пръст кандидат, каза още Дуранкев.
Революционен президент, който ще бъде опозиция и на парламент, и на правителство, ако те не действат в интерес на България и нейните граждани, така професорът коментира бъдещият успешен президент на страната ни. Необходимо е много "по-яростно" и "по-революционно" поведение на ген. Румен Радев, ако иска да спечели битката за президент, заяви проф. Дуранкев.
Светът се е променил много през последните няколко години и един радикален кандидат за президент има много големи шансове за успех, категоричен е експертът
Цялото интервю с проф. боян Дуранкев можете да чуете в прикачения звуков файл.
Председателят на Асоциацията на млекопреработвателите Владислав Михайлов се надява бойкотът срещу големите търговски вериги да принуди държавата да вземе мерки и да ограничи тавана на надценките на храните. Според него у нас има пазар, свободна търговия и конкуренция, но тези принципи не действат при "големите търговци на дребно". Причините са две..
Днес започва реконструкцията на водопровода във високата зона на Брестовица. Символичната първа копка за начало на строителните дейности дадоха кметът на община Родопи Павел Михайлов и кметът на селото Мария Манолова. На церемонията присъства Иван Иванов, министър на регионалното развитие и благоустройството. Срокът за изпълнение е 600..
Стотици репортажи и много енергия в сдружение "Майки срещу дрогата" вложи журналистът Веселина Божилова, която от години работи по темата за зависимостите и битката с тях. След приетата на първо четене пълна забрана на вейповете с нея говорим за поредната активност да се разпишат нови правила и за волята да има контрол и ефект от тях. Тя е скептича...
На среща на министъра на образованието и ректорите на ВУЗ бе лансирана идеята да се намали срока на обучение на медицинските сестри от 4 на 3 години. Целта е е по- бързо да се запълни дефицита от кадри в лечебните заведения. Браншовите организации вече възразиха срещу предложението. Какво мисли академичната общност попитахме проф. Биянка Торньова,..
За потребителското недоволство, икономическите му основания и социални последици разговаряме със социолога Кънчо Стойчев, който е председател на УС на сдружението "Произведено в България". Гневът на хората е напълно основателен. Според социолога основният проблем е, че големите търговски вериги чрез така наречената търговска отстъпка неправомерно..