Предаването ще продължи да среща слушателите с интересни личности от сферата на културата и да представя любимата им музика. „Молескин“ ще се излъчва всеки вторник от 22 ч. по Радио София и всеки петък от 18 ч. по Радио Пловдив. Първият гост от София ще бъде PR-специалистът Адрияна Михайлова.
Предаването „Молескин“ стартира преди две години в ефира на Радио Пловдив. Оттогава негови гости са били десетки писатели, художници, куратори, музиканти, актьори, културни мениджъри и други личности, които рядко бихте могли да видите или чуете в медиите, но имат какво да разкажат. Сред тях са били хора като Манол Пейков, Георги Господинов, Леонид Йовчев, Ани Васева, Мирослава Кацарова, Иван Димитров, Ованес Торосян, Мая Виткова, Шошо, Луиза Григорова и много други.
Идеята на предаването е съвсем проста – в него интересни личности от най-различни области на културата представят своята любима музика.
Но „Молескин“ далеч не е просто меломанско предаване. Гостите най-често не се занимават професионално с музика и тя е неизменно свързана с лични истории и спомени или пък намира особено място в работата и ежедневието им. В този смисъл „Молескин“ е най-вече предаване за интересни лични истории и музикални портрети.
Създатели на предаването са Виктор Янков, Стефка Цанева и тонрежисьорът Кристиян Белев. От този месец „Молескин“ започва да се излъчва и по Радио София, а в екипа му се включва и изкуствоведът Даниела Радева.
„Молескин“ можете да слушате всеки вторник от 22 ч. по Радио София и всеки петък от 18 ч. по Радио Пловдив.
Гост в първото предаване в ефира на Радио София ще бъде Адрияна Михайлова, с която Стефка Цанева и Даниела Радева ще си говорят за изкуство, реклама, маркетинг и сити бранда #SoSofia.
Адрияна Михайлова e управляващ директор на Ogilvy Public Relations, част от Ogilvy Group Bulgaria и Ogilvy Public Relations Worldwide, където в момента се грижи за корпоративния и бранд PR и социалните мрежи на компании като IKEA, Absolut, Philips и други. Адрияна има над десет години опит в корпоративните комуникации, през които създава множество интегрирани PR и маркетинг решения за различни компании.
От 2007 до 2014 г. работи във VIVACOM, където се занимава с външни и вътрешни комуникации, социални мрежи, спонсорства и събития и реализира големи стратегически проекти като PR кампанията за ребрандирането и сливането на БТК и vivatel и дългосрочни имиджови проекти като старта на платформата за социална корпоративна отговорност VIVACOM Fund, пространството за събития VIVACOM Art Hall, програмата за подкрепа на млади предприемачи VIVA Start Up и други, спечелили редица награди на Forbes, БАПРА, БДВО, Eventex и други. Адрияна е работила като външен консултант за Аbsolut, OLX, HEAD, HTC, Meizu, CAT Phones, Hewlett-Packard, Siemens, Springfield, Топливо газ, betahaus и някои от най-големите културни събития в страната като Нощ/Пловдив и One Architecture Week. През 2014 е част от екипа на една от най-големите TEDx конференция в Европа - TEDxBG.
Адрияна има бакалавърска степен по PR от Софийския университет, магистратура по Реклама и стилове на живот от НБУ и специализация в London School of Public Relations. След 12 години в бранша, продължава да обича работата си, защото има възможност да инициира проекти и събития, които образоват различни публики и развиват градската среда с подкрепата на корпорациите. Въпреки че е родена в Троян и израснала в Ловеч, през свободното си време развива независим проект за туристически брандинг на София, наречен #soСофия. Целта му е да показва различни знаци и гледни точки, типични за столицата, през очите на различни артисти, жители и гости, и да ги превръща в сувенири.
Всички броеве на предаването „Молескин“ можете да слушате и онлайн на адрес: https://www.mixcloud.com/Moleskin/.
За актуална информация следете страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/moleskinbroadcast/
Радио Пловдив
https://www.facebook.com/RadioPlovdivBulgaria/
Радио София
https://www.facebook.com/RadioSofiaBNR/
Слушай онлайн: http://player.bnr.bg/?p=3
Луксозният алманах „100 години кану-каяк“ ще бъде официално представен пред публика на 15 юли, понеделник, от 18 часа в Първо студио на Радио Пловдив. Автори на изданието са журналистите Ани Дончева и Николай Кръстев, работили по него в продължение на година и половина. Идеята е на федерацията, която това лято отбелязва 100-години организиран..
Младият художник Валентин Иванов ще представи своя изложба графика в Културния център на Радио Пловдив. В експозицията, която е първата самостоятелна на художника, се представят няколко графични цикъла. Теми, които разработва в своите офорти Валентин Иванов, са контрастът - мъжки и женски принцип, старост и младост, мотивация и..
По традиция в рамките на „Пловдив чете“ литературният изследовател доц. Младен Влашки води едно издание на предаването за света на книгите „Преге“ пред публика в Първо студио на Радио Пловдив. Това се случи в събота, от 11.00 часа. Специален гост и съводещ на "Преге" бе журналистът, радио и телевизионен водещ Васил Върбанов, който..
В каталозите има пояснения за техниката и идеята на нейните картини. Повечето й графики са в класически графични техники, но има и авторска и ръчна сериграфия- експериментирани от нея. Творчеството на Димитрина Дойчинова и ще бъде представено от художника Минчо Панайотов, който е първият й учител.
Журналистите - писатели от БНР ще отбележат празничния 24 май с участие в предаването "Артефир" на програма "Христо Ботев". Специално издание на "Артефир", което се излъчва от 12.00 до 14.00 часа, е под мотото "Радио ПЕН Клуб". Литературното четене, организирано от БНР и програма "Христо Ботев", е в чест на Деня на светите братя Кирил и Методий, на..