Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Маркетинг по време на криза или що е то дигитален маркетинг?

Как да сме успешни в бизнеса, който стартираме? С какви инструменти да си служим? Какво е дигитален маркетинг? Това са само част от темите, които ще засегнем в следващите минути с Анна Христова – маркетинг специалист и създател на напълно безплатната форма на обучение. Ако сте любопитни да научите как се случва маркетинг без бюджет или маркетинг във време на криза, може да посетите напълно безплатно онлайн лекциите на маркетинг училище „Успех” в интернет на адрес: academy.creativemarketing.bg или в youtube канала на училището. Още за възможността да почерпим опит от най-добрите в бранша, разказва Анна Христова:

Как започна всичко и какво представлява дигиталния маркетинг, с който се занимавате?

"Занимавам се с маркетинг от 7 години, като през последните 3 от тях, практикувам Дигитален Маркетинг, по-конкретно Facebook маркетинг. Знанието, придобито в университета, подкрепено с 3 годишен практически опит, ме кара да се чувствам достатъчно уверена, че мога да помогна на всеки един бизнес да се развива с помощта на Facebook маркетинга. Зад себе си имам няколко успешни цялостни проекта, които съм развивала от ниво идея до крайната продажба и следпродажбено обслужване. Класирала съм сайтове в ТОП 3 в google, в силно конкурентни ниши като хотелиерските услуги, аксесоарите за мобилни телефони, застраховките и подаръците.

Как да изберем правилната среда за обучение, ако искаме да придобием или да надградим знания в тази област?

Да познаваш целия процес на маркетинга в дигиталната ера, е това, което отличава истинските специалисти пред всички други. Опитът, който имам, ме кара да се чувствам напълно сигурна, че мога да се справя с всяко ново предизвикателство. Facebook маркетингът е моята най-голяма страст. Аз помагам на бизнеса да достигне до повече хора, по един още по-личен и вълнуващ начин, като същевременно помагам и на крайния клиент да успее чрез продуктите или услугите на този бизнес. Съсредоточавам енергията си върху изграждането на дългосрочни взаимоотношения и поставям силата в ръцете на потребителя. Харесва ми да правя това, заедно с клиентите си, които могат да разчитат на моята подкрепа, разбиране и професионални умения.

Маркетингът е процес, а не събитие.

Конкуренцията на пазара е голяма и Вие трябва да се борите с нея всеки ден! Трябва да търсите най-доброто решение, как да достигнете до повече хора.

Цялото интервю може да чуете в прикачения звуков файл по-горе.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
ВИЖТЕ ОЩЕ

Петер Скуг или как един диджей стана рибар в Исландия

Особеностите на исландския риболов добре е опознал Петер Скуг - наполовина българин, наполовина исландец. Роден е във Варна, но от 8-годишен живее в столицата на ледената земя и гейзерите - Рейкявик. На 13 години започва да се занимава с музика - диджей e по партита, познат е и на клубната сцена във Варна. От два месеца обаче изучава дълбините на..

публикувано на 19.02.25 в 08:35

Проф. д-р Милков: Без апаратче при намален слух се увеличава рискът от деменция

Безплатни профилактични прегледи за нарушения на слуха организира за четвърта година МУ-Варна, по повод предстоящия „ Световен ден за защита на здравето на ушите и слуха “ или накратко Ден на слуха 3 март. Ц елта на подобни инициативи е да се насочи вниманието на обществеността към грижата за слуха при всички възрасти – универсален скрининг..

публикувано на 18.02.25 в 09:20

Майстори на домашното вино

27-ото издание на конкурса за домашно вино се проведе на 16 февруари във Варна. Участниците предоставиха над 160 проби, а от тях най-много на червени вина – 68, белите са били 65, а розе – 29. До финалния кръг достигнаха 47 проби, като за най-добро червено вино беше отличен Орлин Банков. Той получи и специалната награда за българския сорт..

публикувано на 18.02.25 в 09:00

Ученичка от НУИ "Добри Христов" във Варна стана младши студент в Грац, Австрия

София Иванова е ученичка в Националното училище по изкуствата "Добри Христов" във Варна. Св ири на флейта и се занимава с класическо пеене. И през тази година София продължава с успешните си изяви, като заслужи две награди "Златна Лира"  в Пловдив по време на ежегодния международен конкурс за музикално, танцово и изобразително изкуство "Орфееви..

публикувано на 17.02.25 в 08:35
доц. Огнян Боюклиев

Огнян Боюклиев, БАН: Ниското качество на храните е по-голям проблем от високата им цена

Ниското качество на храните в България е по-голям проблем от тяхната висока цена. Това мнение изрази в предаването „Позиция“ на Радио Варна доц. Огнян Боюклиев от Института за икономически изследвания към БАН. Според него, бойкотът на хранителните супермаркети е знак за сериозен проблем в системата. Решението на проблема обаче не е в подобни..

публикувано на 15.02.25 в 13:58

Винен експерт: Родни вина се предлагат и в Мишлен ресторанти, избирайте българското!

Българите преоткриват  позабравените сортове тамянка и димят , особено през пролетта и лятото хората си ги търсят. Навлезе и модерното пенливо вино  П ет-нат (съкращение от Pétillant-naturel (естествено пенливо), което вече се прави на много места у нас. Български производители започнаха да правят много качествени пенливи вина по оригиналната..

публикувано на 14.02.25 в 08:08

Икономист: Бойкотът във варианта, в който се предлага днес, няма да има никакъв ефект

Бойкотът на търговските вериги заради високите цени на хранителните стоки, обявен за днес в цялата страна, няма да има никакъв ефект, ако изключим неговото медийно отразяване. Това коментира в предаването "Пост Фактум" на Радио Варна доц. д-р Михал Стоянов - ръководител на катедрата по "Икономика и управление на търговията и услугите" в Икономически..

публикувано на 13.02.25 в 18:12