Днес започва националната кампания за безопасност на пътя «Карай си спокойно!», насочена предимно към младите водачи.
Тази кампания е с позитивни послания, на които се разчита да въздействат. Без санкции и глоби. Донякъде помагат, но само частично.
Заслужават ли 20-те минути безумната скорост и рисковото изпреварване? И с колко по-рано ще пристигнете ?
Тодоров каза, че за въздействие особено към младитие, разчитат на 20 билборда, които са разположени на автомагистрала Тракия. Те са с три изображения. На едното е тичащ гепард и надпис, че гепардът тича с 120 км. в час, те.е идеята е - не карай с повече от 120 км. На второто изображение многорък октопод държи в пипалата си напитки и храна, като посланието е не бързай, всичко това те очаква. И третото изображение е картина на море и запушена тапа в него, като идеята е - не бързай, морето няма да изтече.
Инициативата е своеобразно продължение на Световната кампания за пътна безопасност под егидата на Младежката организация към ООН за пътна безопасност която Асоциацията заедно с Министерството на регионалното развитие проведе успешно през 2014 г. в България, и която беше в подобен контекст.
Тодоров посъветва всички, които са пострадали от "Олимпик" и са с изтекли застраховки, да направят веднага нови, защото това може да се окаже много полезно. Според него, ще има обезщетения на пострадалите, но случаят е доста объркан, и това ще се случи след много време.
Цялото интервю с Владимир Тодоров е в звуковия файл.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..