Уранопули, Света гора, Егейско море - "Хоризонти" в Гърция с досег към безкрайността

Малкият гръцки град Урануполи е досег с безкрайността. И не само заради непосредствената близост до Света гора. Уранопули е последното селище от свободната гръцка територия на Халкидическия полуостров. На юг следва третия, най-източен ръкав на..

публикувано на 20.04.18 в 11:33

Хоризонти на 13.04.2018 - обръщаме се към най-старата европейска цивилизация - Хаманджия

Над 16 млн евро ще бъдат инвестирани в Добричка област, както и в румънски общини по партньорски проекти в областта на културния туризъм и инфраструктурата. Затова в Хоризонти избираме тази посока и ще научим повече не само за пешеходните туристическите..

публикувано на 12.04.18 в 22:56

До Монте Карло със самолет, влак и на автостоп - пролетната авантюра на Радостина Петрова

Варненската авантюристка Радостина Петрова, която вече сподели с Хоризонти Алпийските коледни емоции, продължава да се рее в сърцето на Европа. И тъй като туризмът освен друго е и работилница за спомени ще станем съпричастни с нейния пролетен..

обновено на 07.04.18 в 19:55

Хоризонти по пешеходните туристически пътеки

Рано или късно пролетта ще измести зимата и ще имаме все повече възможности за туристически пътувания. Днес темата е пешеходните преходи. И ние се свързахме с опитен водач. Гост на Хоризонти е Снежи Николова от варненския клуб по пешеходен туризъм Нови..

публикувано на 23.03.18 в 08:42

Античният Мисионис - град разположен на повече от 700 декара

Пътуваме във времето и пространството. С помощта на археолози ви предлагам исторически маршрут близо до нас, в североизточна България. Мисионис е древен град, разположен на 7 километра от град Търговище, в Преславската планина. Многолюден и цветущ град,..

публикувано на 15.02.18 в 18:53

Хоризонти на 02.02.2018 - летим до Милано с Нина Милошевич

Нина Милошевич споделя със слушателите на Хоризонти впечатленията си от Милано. 3 или 4 дни са достатъчни за да разгледате забележителностите на една световните столици на модата. Впечатленията от там обаче са силни за цял живот. Нина ни разказва за митичния..

публикувано на 02.02.18 в 11:50

Хоризонти на 17.11.2017 - Варненци организират исторически турове на София

Ще ви представя двама варненци, които организират исторически турове на София. За многопластовата история на столицата ни и какво свързва Варна и София ще чуете Здравко Петров. Ще завършим с блясък - в неделя е Националния ден на Монако. Дори и там, сред..

обновено на 17.11.17 в 09:48

"Хоризонти" до LA и обратно

В първото септемврийско издание на предаването "Хоризонти" следвахме мечтите на милиони хора и пътувахме до Лос Анджелис. "Стъпахме" на прочутия и изненадващо широк калифорнийски плаж. Оказа се, че филмовите звезди рядко се разхождат по Алеята на славата...

публикувано на 01.09.17 в 13:24

Хоризонти на 30.06.2017

Пътувахме по южното Черноморие. Започваме нашата обиколка от новооткрития Авиомузей край Бургас. За него ни разказа Станислав Иванов. Още по на юг, достигаме новата арт дестинация у нас - Ахтопол. Как фасадите на къщите в най-южния български град се..

публикувано на 30.06.17 в 08:20

Майстори на сувенирите се събират в Етъра

Първият национален панаир на музейните сувенири се провежда от днес до неделя в етнографския музей на открито "Етър" край Габрово. Програмата включва изложбата "Майсторство от близо и далеч", творческа работилница по дизайн-мислене и Пазарище за..