Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кризисният пиар вече отчита положителни резултати за туристическия бранш у нас

Културните обекти и забележителности правят България най-разпознаваема сред туристите от шест целеви за страната ни пазари. Това показват данните от проведената комуникационна кампания в Германия, Русия, Румъния, Украйна, Полша и Швеция. Кампанията, проведена в печатни и телевизионни медии в тези страни, е достигнала до 59 милиона души при предварително заложена аудитория от 40 милиона души. Над 2 милиона са били уникалните посещения в интернет сайтовете при планирани 200 хиляди. Положителните публикации на шестте целеви пазара са два пъти повече от заложените и са били близо 500. Това съобщи Анелия Генова ръководител на проекта, финансиран от ОП "Регионално развитие". Тя посочи:

Кризисният пиар изключително добре помогна за ситуацията в началото на лятото. Ако нямахме тези кампании, и резултатите щяха да бъдат различни, като данни за 2014-а година ръстовете са за пазарите Германия, Швеция, Полша и Румъния. В Русия и в Украйна имаме слаб спад, но това е изключително обяснимо.

Една от целите на проекта е повишаване на ефективността на маркетинговите дейности на тези пазари, както и формиране на позитивно отношение към България, повишаване на информираността за страната като туристическа дестинация, разширяване на групата от постоянни посетители, мотивиране на решенията за избор на България като място за почивка. Германия се оформя като основен пазар в Европа с положителна представа за страната ни. Румъния е номер едно от генериращите пазари с висок потенциал. За полските туристи България се нарежда на трето място като предпочитание. В Русия са отчетени много малко отрицателни оценки, а Украйна се нарежда сред десетте най-важни пазари, особено по отношение на интереса към детските лагери, каза Анелия Генова. Тя подчерта, че ефектът от кампанията ще бъде видим през тази и следващата година. Стойността на проекта е малко над 7 милиона лева и е с продължителност 36 месеца.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
ВИЖТЕ ОЩЕ

КЗК не откри монопол на пазара на горивата

Комисията за защита на конкуренцията не откри монопол на пазара на горивата. В секторния анализ регулаторът дава единствено препоръка за електронна платформа в складовете. От извършения анализ на цените на дребно на бензин А95 и дизеловото автомобилно гориво през миналата година в различните географски региони на страната е видно, че..

публикувано на 12.03.19 в 10:26

Кои са събитията на 2018-а в света на науката?

Василена Вълчанова и Любомир Бабуров от платформата „Рацио.бг“ отличиха пред БНР научните достижения на 2018-а година. Според Вълчанова, изстрелването на електрическа кола в космоса с ракета на Илон Мъск е сред най-запомнящите се събития на годината: „Хубавото нещо за всички нас като бъдещи космически туристи е, че виждаме..

публикувано на 27.12.18 в 12:11

Украйна и балтийските държави разкритикуваха планираното разширение на газопровода "Северен поток-2"

Украйна и балтийските държави оспориха на среща в Рига вчера планираното разширение на газопровода по дъното на Балтийско море от Русия към Германия "Северен поток", предаде ДПА. Ако бъде завършен, така нареченият проект "Северен поток-2" ще струва на Украйна, Полша и Словакия милиони долари ползи от транзита на газ, заяви украинският премиер..

публикувано на 06.11.15 в 09:32