Българите масово карат коли втора употреба, като близо половината от автопарка у нас е над 20-годишен. Това показват данни на Евростат и на Асоциацията на автомобилните производители.
Само стандартът на живот ли е причината българите да карат коли втора употреба – коментираха софиянци:
„България за жалост ще събира старите коли от Европа още дълго време. Според възможностите и доходите, които получават голяма част от хората, това е единственото решение“.
„Всеки би искал да кара нова кола, но за голямо съжаление финансовата сила е слаба“.
„Определено е друго самочувствието, даже бих искал да е електрически, защото ще спестя много повече данъци“.
„Старата кола крие риск, замърсява повече. Мисля, че не е проблем човек да я подмени, има и на изплащане, има всякакви варианти“.
Комисията за защита на конкуренцията не откри монопол на пазара на горивата. В секторния анализ регулаторът дава единствено препоръка за електронна платформа в складовете. От извършения анализ на цените на дребно на бензин А95 и дизеловото автомобилно гориво през миналата година в различните географски региони на страната е видно, че..
Василена Вълчанова и Любомир Бабуров от платформата „Рацио.бг“ отличиха пред БНР научните достижения на 2018-а година. Според Вълчанова, изстрелването на електрическа кола в космоса с ракета на Илон Мъск е сред най-запомнящите се събития на годината: „Хубавото нещо за всички нас като бъдещи космически туристи е, че виждаме..
Украйна и балтийските държави оспориха на среща в Рига вчера планираното разширение на газопровода по дъното на Балтийско море от Русия към Германия "Северен поток", предаде ДПА. Ако бъде завършен, така нареченият проект "Северен поток-2" ще струва на Украйна, Полша и Словакия милиони долари ползи от транзита на газ, заяви украинският премиер..