Не мога да скрия задоволството си, че след 4-годишен натиск от наша страна властта се пречупи и реши да създаде общинско предприятие, за да може да се реформира градския транспорт и да се повиши качеството на услугата, и то единствено с евросредства. Настоявам за това от много време, критикувахме кмета и е добре, че се взе такова решение, заяви в интервю за следобедната програма на Радио Пловдив Ден след ден общинския съветник от "Демократична България" Йордан Иванов.
Според него обаче идеята не е достатъчно смела, защото е необходим ефективен план за прехвърляне на действащи линии.
Никой не каза нищо за това, че през следващите 10 години община Пловдив , чрез своето новосформирано търговско дружество, ще започне да изпълнява курсове по действащи линии, а всеки един пловдивчанин знае колко ниско е качеството на услугата, коментира Йорданов.
Сега ни казват, че ще направят търговско дружество, но ще създадат две нови линии, вместо да представят 10-годишен поетапен план какво се случава след приключване на действащите договори. Добре е процесът да се катализира и от трибуната ни на опозиция, ние искаме този процес да бъде по-смел, по-енергичен и по-бърз, каза още съветникът.
Общината осъзнава като грешка липсата на общинското търговско дружество, което навремето е било приватизирано, но трябват гаранции, че новото дружество няма да стане смесено и да бъде превзето от близки до властта хора, допълни Иванов.
Цялото интервю с него можете да чуете в приакчения звуков файл.
Тази седмица слушаме истории, разказани от журналиста от БНТ Пловдив Димитър Димитров. Репортер, който се чувства еднакво сигурен когато отразява инциденти, протести, избори, военни и исторически събития, но и когато говори с рибари и ловци, които го покоряват с колорит и автентичност. Идва от Велико Търново и остава в Пловдив, реализирал своето..
Балканите бойкотират големите вериги магазини. Протестът срещу високите цени и ниския стандарт на живот започна от Хърватия и премина в Босна и Херцеговина, Черна гора и Северна Македония. Бойкот се подготвя и в Гърция на 19 февруари, а у нас той е насрочен за идния четвъртък – 13 февруари. Какво се случва с цените в България? До какво ще..
Затварянето на дървопреработвателни предприятия, сред които и най-големият в региона завод за целулозна хартия в Стамболийски, води до криза в горския сектор и пазара на дървесина. Защо по-голямата част от дървесината вече се внася от други държави в Европа? Какво се случва в горския сектор у нас? Според проф. Васил Живков, председател на УС на..
Според ВМРО, съществува организирана престъпна група между държавата и големите търговски вериги. От организацията подчертават, че правителството има интерес от много високите цени на хранителните стоки в България. В интервю за Радио Пловдив по темата Александър Сиди от ВМРО беше категоричен, че "цените в големите търговски вериги у нас са..
Скъпи ли са храните в магазините? Възможно ли е и е в условията на пазарна икономика да има контрол върху цените? Какво мислят пловдивчани за инициативата за бойкот на магазините в определен ден, която започна от Хърватия и се разпространи в редица страни на Балканите, а у нас организации призоваха гражданите да се въздържат от покупки на 13 февруари в..
Община Пловдив представи проект за създаване на общински транспортен оператор „Екобус“-Пловдив. Той ще обслужва две линии, които ще обхващат максимална част от учебните заведения и университетите. На първо време те ще бъдат обслужвани от 20 екологични електрически автобуса. Целта е да се подобри качеството на обществения транспорт в..