Имаме толкова пилоти, колкото можем да подготвим със 180 часа полети. Дългосрочно решение с поръчката на МиГ-29 не съществува. Ние се въртим около този проблем 15 години. Решението по отношение на изтребителната авиация може да бъде само дългосрочно, само сериозно. Ако сега фундаментално не се преразгледа въпросът с развитието на бойната ни авиация и не се намери дългосрочно решение, то каквито и краткосрочни стъпки да се направят, колкото и пари да се похарчат, проблемът няма да се реши. Ако България със своето намаляващо население и недостатъчен БВП не може да си позволи да поддържа съвременна бойна авиация, това трябва да бъде казано от най-високо ниво. Това не е непреодолим проблем в рамките на НАТО, но трябва да бъде казан.
Цялото интервю с Велизар Шаламанов можете да чуете от звуковия файл.
Комисията за защита на конкуренцията не откри монопол на пазара на горивата. В секторния анализ регулаторът дава единствено препоръка за електронна платформа в складовете. От извършения анализ на цените на дребно на бензин А95 и дизеловото автомобилно гориво през миналата година в различните географски региони на страната е видно, че..
Василена Вълчанова и Любомир Бабуров от платформата „Рацио.бг“ отличиха пред БНР научните достижения на 2018-а година. Според Вълчанова, изстрелването на електрическа кола в космоса с ракета на Илон Мъск е сред най-запомнящите се събития на годината: „Хубавото нещо за всички нас като бъдещи космически туристи е, че виждаме..
Украйна и балтийските държави оспориха на среща в Рига вчера планираното разширение на газопровода по дъното на Балтийско море от Русия към Германия "Северен поток", предаде ДПА. Ако бъде завършен, така нареченият проект "Северен поток-2" ще струва на Украйна, Полша и Словакия милиони долари ползи от транзита на газ, заяви украинският премиер..